درمیان، برترین انجمن کتابخانه عمومی در خراسان جنوبی

فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر این شهرستان در بین ۱۱ انجمن کتابخانه عمومی شهرستان‌های خراسان جنوبی در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۲ خبر داد.

فرجامی فرد فرماندار درمیان گفت: فرهنگ سازی مطالعه کتاب و کتابخوانی باید در تربیت و پرورش کودکان مورد توجه جدی قرار گیرد و تلاش شود از دوران کودکی زمینه علاقه فرزندان به کتاب در خانواده‌ها فراهم شود.

او از کسب رتبه برتر این شهرستان در بین ۱۱ انجمن کتابخانه عمومی شهرستان‌های استان در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: کسب رتبه برگزیده جشنواره ملی روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب هم دیگر دستاورد انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سطح ملی بود که مایه افتخار شهرستان است.


بیشتر بخوانید


فرجامی فرد از کسب مجوز ماده ۲۳ کتابخانه شهر گزیک خبر داد و اظهار کرد: در تجهیز این کتابخانه باید از ظرفیت علما، فعالان اقتصادی، کسبه و خیران در استفاده از ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم و معافیت‌های مالیاتی استفاده کرد.

فرماندار درمیان با تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها در حمایت از کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: واریز سهم نیم درصدی شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی شهرستان امسال با افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به پارسال به مبلغ ۵۵۰ میلیون رسیده که از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.