آینده اقتصادی در گرو توسعه صنعت پاک گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آینده اقتصادی ما وصل به رونق گردشگری به عنوان صنعتی پاک است و نمی توان تنها با تکیه بر نفت مسائل را پیش برد.

 ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ستاد توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: درخواست‌های مطرح شده در جلسه را پیگیری خواهیم کرد.

او افزود: هر چند با محدودیت‌های اعتباری رو به رو هستیم، ولی تلاش می‌کنم در هیأت دولت برای خراسان جنوبی در حوزه اعتبارات به اصطلاح ریش سفیدی کنم.

ضرغامی با تأکید بر اینکه کار‌ها با همدلی پیش می‌رود، اظهار کرد: این موضوع یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است و به حق ایشان سردار دل‌ها نام گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  با بیا اینکه اسلام هم با محبت و از مسیر تسخیر دل‌ها پیش رفت، ادامه داد: مردم نه با استدلال صرف که با کار دلی و محبت سخن ما را خواهند پذیرفت.

او اظهار کرد: سرداران شهیدی، چون شهید کاوه و شهید ناصری از فرزندان خراسان جنوبی برای ما یک الگوی واقعی هستند که این نکته را بر اساس ارتباطاتی که با این بزرگان داشتم، مطرح می‌کنم.

ضرغامی با اشاره به مدیریت جهادی شهید کاوه گفت: در مرام و مدیریت این شهید نمی‌توانیم و نمی‌شود معنا نداشت که در مشکلات امروزه جامعه هم باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  ادامه داد: برخی جوان‌ها خلاق راه حل‌هایی هستند که نیاز به بودجه ندارد (مانند برداشتن موانع از مسیر سرمایه گذاران) که بسیار ارزشمند است، ولی در کنار آن برای جذب بودجه نیز تلاش می‌کنیم.

سرمایه گذاری جهشی در رونق گردشگری ایجاد خواهد کرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری مقرون به ثواب است، گفت: ما جاذبه‌های گردشگری بسیاری داریم که با سرمایه گذاری جهشی در رونق گردشگری ایجاد خواهد شد.

او با اشاره به برداشتن روادید ورود به ایران برای برخی کشور‌ها بیان کرد: گردشگری ایران هراسی را از بین می‌برد.

ضرغامی گفت: آینده اقتصادی ما وصل به رونق گردشگری به عنوان صنعتی پاک است و نمی‌توان تنها با تکیه بر نفت مسائل را پیش برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۲
الحمدلله.??????????