انتشار قطعه موسیقی سردار سردیار در چهارمحال و بختیاری

قطعه موسیقی «سردار سردیار» در حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعه موسیقی «سردار سردیار» با آهنگ سازی و خوانندگی رضا صالحی منتشر شد.

وی افزود: این قطعه با گویش بختیاری بر روی شعری از «روشن سلیمانی» با آهنگسازی و صدای خواننده بختیاری «رضا صالحی» اجرا و تولید شده است.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: «مجتبی صادقی» و «کامبیز جهانبخش» تنظیم این قطعه موسیقی «سردار سردیار» را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: این قطعه موسیقی با گویش بختیاری تولید شده که در نماهنگ ساخته شده برای این قطعه معنی اشعار نیز زیر نویس شده است.

قائدی گفت: حوزه هنری استان حمایت از موسیقی مقامی و محلی را در دستور کار خود دارد که امسال آلبوم کرنا نوازی «حیدر شاه»، برگزاری جشنواره آوا‌ها و نوا‌ها زندانیان استان با حمایت سازمان زندان‌ها و تولید قطعه موسیقی «سردار سردیار» را در کارنامه کاری خود دارد.

رضا صالحی از خوانندگان بختیاری است که تا کنون قطعات و آلبوم‌های بسیاری را تولید کرده است و قطعه «سردار سردیار» با صدای این خواننده خوش صدا ادای دینی است به شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی وی و با حمایت حوزه هنری منتشر شده است.

علاقمندان برای شنیدن این قطعه موسیقی می‌توانند به کانال‌های حوزه هنری در ایتا، بله و تلگرام به آدرس @artchb مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار