گرامیداشت ۳۸ شهید والامقام گردان حضرت رسول بهمئی

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای جبهه مقاومت و ۳۸ شهید والامقام گردان حضرت رسول با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بهمئی برگزار شد.

سردار شکراله واهبی زاده از سرداران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، مسئولان شهرستان در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و همچنین شهدای والا مقام شهرستان بهمئی و محکوم نمودن حمله تروریستی کرمان به هموطنانمان، گفت: شخصیت سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که همه او را تحسین می‌کردند و این نشان می‌دهد سردار رشید اسلام یکی از ارزشمندترین افراد دوران خود بوده است.
 
سردار واهبی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار دل‌ها در دفاع از نظام و انقلاب و در نابودی اشرار و سپس در دفاع از حرم اهل بیت (ع) امتحان خود را پس داد و در پیشگاه خداوند سربلند شد.
 
وی با اشاره اینکه، شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و عزت است، به حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی آنچنان وسیع بود و همیشه فراتر از زمان خویش را می‌دیدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: اخلاص مهمترین ویژگی شهید بود، آن شهید گرانقدر نماد مبارزه با جبهه ظلم بود.
 
سرهنگ مهدی غلامی نژاد در این مراسم ایمان و اخلاص سردار سلیمانی را ویژگی بارز او عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی کسی بود که باخدا معامله کرد و درکارها، درگفتار و در کردارش فقط خدا را در نظر می‌گرفت.
 
وی در این مراسم به مجاهدت سردار سلیمانی در رهبری جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تفکر و مکتب شهید سلیمانی در جهان، باعث ایجاد یک جبهه واحد در برابر ظلم و ستم ابرقدرت‌ها شده و این یک میراث گرانبها برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.
 
شرکت کنندگان نیز در این یادواره با اظهار بر تداوم راه شهید سلیمانی، بر ایستادگی در مقابل فتنه‌های دشمنان اسلام تأکید کردند.
 
با اجرای مداحی یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی گرامی داشته شد و بر تداوم راه شهدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل (ره) تاکید شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.