محکومیت اظهارات وزرای صهیونیست از سوی عربستان

وزارت خارجه عربستان اظهارات دو وزیر صهیونیستی که خواستار کوچ اجباری مردم غزه شده بودند را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: عربستان سعودی اظهارات افراطی دو وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی را که خواستار آوارگی ساکنان غزه، اشغال مجدد آن و ساخت و ساز در غزه شده‌اند، محکوم کرده و قاطعانه آن را رد می‌کند.

براساس گزارش النشره، این وزارتخانه در بیانیه‌ای تاکید کرد: عربستان سعودی بر اهمیت تلاش‌های هماهنگ جامعه بین‌الملل برای فعال کردن مکانیسم‌های پاسخگویی بین‌المللی در برابر نقض مستمر رژیم اشغالگر اسرائیل از طریق بیانیه‌ها و اقدامات خود از قواعد مشروعیت بین‌المللی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی تاکید می‌کند.

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دوشنبه با اشاره به حملات همه‌جانبه این رژیم به نوار غزه گفت که این فرصتی برای تمرکز بر پروژه کوچاندن فلسطینیان و ترغیب ساکنان غزه برای مهاجرت به دیگر کشورها است. بزالل اسموتریچ وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی هم روز یکشنبه در سخنانی تاکید کرد که این رژیم باید ساکنان نوار غزه را برای مهاجرت و ترک این باریکه ترغیب کند.

این سخنان با واکنش حامیان رژیم صهیونیستی نیز روبرو شد به طوریکه وزارت امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اظهارات دو وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه را محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بگفته ترامپ . بن سلمان خودش رو برادر یهود می‌دونه .این اراجیف فقط لفاظیه عربستان و هیچ پشتوانه ی عملی نداره .
آخرین اخبار