اپوزیسیون آلمان خواستار بازگشت آوارگان اوکراینی به کشورشان شدند

به نوشته یک روزنامه آلمانی، اپوزیسیون این کشور در تلاش برای بازگرداندن آوارگان اوکراینی به کشورشان هستند.

روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ» در مقاله‌ای از درخواست مخالفان آلمان برای بازگشت آوارگان اوکراینی‌ها به کشورشان شدند.

در بخشی از این مقاله آمده است: «در اوکراین آن‌ها از کمبود خدمات، نه تنها در جبهه، بلکه در دفاع غیرنظامی و موقعیت‌های اضطراری نیز رنج می‌برند».

این روزنامه خاطرنشان کرد که برلین برای اوکراینی‌هایی که از خدمت سربازی فرار کرده‌اند بیشتر از آموزش و تسلیحات نیرو‌های مسلح هزینه می‌کند.

با آغاز جنگ در اوکراین، شهروندان اوکراینی برای فرار از این عملیات نظامی به سمت مرز‌های اوکراین با کشور‌های همسایه رفتند تا بتوانند خودشان را نجات دهند. کشورهایی، چون لهستان، مجارستان، رومانی و... میزبان مهاجران اوکراینی بودند.

انگلیس و کشور‌های اروپایی می‌خواهند درگیری در اوکراین را حداقل تا سال ۲۰۲۵ ادامه دهند تا صنعت دفاعی خود را از سر بگیرند و بدون توجه به موضع واشنگتن، به ارائه کمک به مقامات کی‌یف ادامه دهند.

این مطلب را روزنامه تایمز به نقل از منابعی در دولت انگلیس گزارش داد و اظهار داشت که اطلاعات نظامی انگلیس انتظار ندارد روسیه یا اوکراین بتوانند در سال ۲۰۲۴ به نقطه عطف تعیین کننده‌ای در درگیری دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار