رانندگان قانونمند در خراسان جنوبی تجلیل شدند

صبح امروز مراسم رانندگان قانونمند با حضور فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از رانندگان قانونمند در محل سالن جلسات پلیس راهور استان برگزار شد.

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در مراسم رانندگان قانونمند گفت: در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک با کار‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده توسط پلیس راهور استان رانندگانی که در ۳ سال گذشته مرتکب تخلف نشده بودند شناسایی  و به قید قرعه نیز ۶۰ نفر از این رانندگان قانونمند که تخلفی در این مدت انجام نداده و یا به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته اند مورد تقدیر قرار گرفتند.

او افزود: پلیس همچنین با برنامه ریزی‌های لازم رانندگانی که تخلفات بیشتری داشته اند را شناسایی کرده و از آن‌ها دعوت خواهد شد که در جلسات و برنامه‌های آموزشی خاصی که در مراجع قضایی و همچنین در مجوعه پلیس برگزار می‌شود شرکت کنند و تذکرات و آموزش‌های لازم به رانندگان داده خواهد شد.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه عدم رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند خسارت‌ها و تلفات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد عنوان کرد: امیدواریم با انجام کار‌های فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و مساجد و... توسط کارشناسان مربوط انجام خواهد شد  شاهد یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه که باعث ارتقای احساس امنیت مردم شود باشیم و رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین با احترام به خود و دیگران، رانندگی توأم با آرامش داشته باشند.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان ۶۰ راننده قانونمند و فعال عرصه ترافیک با اهدای لوح  تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار