محمود عباس: مردم فلسطین ثابت قدم خواهند ماند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد مردم فلسطین در برابر خدعه‌های صهیونیست‌ها برای سرقت اراضی فلسطینی ثابت قدم ایستاده‌اند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی را به هدف قرار دادن مردم فلسطین از طریق جنگ نابودی با هدف آواره کردن آن‌ها از سرزمینشان متهم کرد.

براساس گزارش النشره، عباس در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و نهمین سالگرد راه‌اندازی جنبش فتح که رهبری آن را برعهده دارد، گفت: مردم فلسطین ثابت قدم خواهند ماند و به حقوق مشروع خود پایبند خواهند بود و ما آوارگی از سرزمین خود را نخواهیم پذیرفت.

عباس اعلام کرد: مردم ثابت قدم فلسطین امروز در معرض یک جنگ نابودی همه جانبه در نوار غزه، کرانه باختری و بیت المقدس با هدف انحلال آرمان و تبدیل آن به یک موضوع بشردوستانه در تکرار جنگ نکبت ۱۹۴۸ قرار دارند. کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه یک واحد جغرافیایی‌اند که قابل تقسیم نیست.

او افزود: طرح اسرائیل برای از بین بردن پروژه ملی فلسطین، تقسین قدس و مقدسات آن و سرقت زمین است، اما می‌گویم نوار غزه بخشی از اراضی فلسطین است که ما از یک اینچ از آن دست نخواهیم کشید.

عباس بار دیگر تاکید کرد که راه‌حل‌های نظامی و امنیتی برای کسی امنیت و صلح به ارمغان نمی‌آورد، بلکه منطقه و جهان را تا مرز انفجار پیش خواهد برد.

رئیس تشکیلات خودگردان تصریح کرد: تنها راه حل، به رسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین در آزادی و استقلال و حرکت به سمت راه حل سیاسی مبتنی بر قطعنامه های مشروعیت بین المللی با برگزاری کنفرانس بین المللی صلح برای تشکیل کشوری به اسم فلسطین است که به اشغالگری صهیونیستی در تمامی اراضی پایان می‌دهد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۱ دی ۱۴۰۲
خودشون صلح میخواند یادتون باشه جنبش فتح بخش اعظمی از فلسطین است ...
Canada
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مردم بیگناه فلسطین
آخرین اخبار