حماسه ۹ دی انقلاب سوم بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حماسه ۹ دی سال ۸۸ را انقلاب سوم و میثاق امت با ولایت خواند و آن را شکست بزرگ فتنه‌های دشمن دانست.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: حماسه ۹ دی انقلاب سوم و میثاق امت با ولایت بود و مردم با حضور پرشور در انتخابات، فتنه‌های سیاسی دشمن را در هم شکستند و حلاوت و شیرینی آن برای مردم کشور با بیعت مجدد با آرمان‌های امام ماندگار شد.

او افزود: مردم هوشیار با رقم زدن حماسه ۹ دی از اساسِ انقلاب اسلامی به طور قاطع حمایت کرده و باعث جمع شدن بساط فتنه‌گران شدند.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: حرکت رو به رشد و توسعه انقلاب و کشور در منطقه و دنیا مشهود است و دشمنان همچنان در صدد نقشه و نیرنگند؛ از این جهت لازم است که حماسه ۹ دی ۸۸ را گرامی داشته و بازخوانی کنیم تا از میثاق امت و ولایت درس‌هایی برای امروز گرفته و آمادگیمان را برای مقابله با دشمنی که از ما زخم کاری خورده است حفظ و اعلام کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: زمانی که شکست‌ها بر دشمن تحمیل می‌شود برای جبران آن‌ها در صدد فتنه انگیزی‌های بیشتری بر می‌آید و همین موضوع باعث می‌شود تا بیش از پیش هوشیاری خود را حفظ و با حفظ وحدت در کشور با قدرت بیشتری با دشمن مقابله کنیم.

او عنوان کرد: دستاورد حماسه ۹ دی مرتبط با فضای پیش روی امسال یعنی انتخابات است که در سال ۸۸ علاوه بر جمع شدن بساط فتنه‌گران، انتخابات پرشوری رقم خورد و به طور کل در طول این ۴۵ سال، انتخابات در هر مرحله‌ای سالم و به موقع برگزار شد.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: هم اکنون می‌بایست همانند قبل برای حضور در انتخابات آماده شد و در پیمان با آرمان‌های انقلاب که تکلیف بزرگی برای پیشبرد اهداف است هوشمندانه عمل کرد و مردم، در تمام صحنه‌هایی که اسلام و ایران به حضورشان نیاز داشته با حرکت‌های ارزشمند خود حاضر بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.