وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر‌های استانی خود برای افتتاح واحد‌های مسکونی و بازدید از پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه، وارد اردبیل شد.

صبح امروز در سفر کاری یک روزه، مهرداد بذرپاش بعد از ورود به فرودگاه اردبیل از شهرک شهید سلیمانی که بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن در کشور است، بازدید خواهد کرد.

شهرک شهید سلیمانی در ۶۴۵ هکتار زمین و در قالب ۱۵ هزار واحد مسکونی در حال احداث است که این شهرک در یک جانمایی بی‌نظیر و به عنوان بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن، با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

وزیر دولت سیزدهم که به همراه معاونان و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به استان اردبیل سفر کرده، بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن را افتتاح خواهد کرد.

این پروژه‌ها در قالب شهرک اندیشه ۲ و به تعداد ۲۱۰ واحدی، شهید پیران و پروژه ۱۵۰ واحدی شهید پاریاب با حضور وزیر راه و شهرسازی در خیابان داروپخش اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین در این سفر قرار است پروژه‌های مسکن در قالب خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی افتتاح و این واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

بذرپاش در این سفر یک روزه از ایستگاه راه آهن اردبیل – میانه که از صعب‌العبورترین پروژه‌های ریلی کشور است، بازدید کرده تا منابع مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ۱۸۵ کیلومتری را در سریع‌ترین زمان اختصاص یابد.

حضور در جلسه کمیسیون مشترک ایران - جمهوری آذربایجان، بازدید پایانه مرزی آستارا، افتتاح محور دوم ترانزیتی اصلی آستارا در اتصال به جمهوری آذربایجان و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و شرکت در جلسه شورای مسکن استان اردبیل از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان اردبیل اعلام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.