افتتاح ۱۸۲ طرح راهداری در اردبیل

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۸۲ طرح راهداری در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

داریوش امانی گفت: هفته آینده و با حضور وزیر راه و شهرسازی این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده تا اهالی استان اردبیل از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: پارسال نیز طرح‌های راهداری به ارزش یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد تا در حوزه‌های مختلف فعالان صنعت حمل و نقل و گردشگران و مسافران از این خدمات استفاده کنند.

به گفته او، همزمان با افتتاح این پروژه‌ها به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید را نیز در سطح استان اردبیل شاهد خواهیم بود که عمده این پروژه‌ها در بخش زیرساختی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

امانی از صدور مجوز واردات ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری خبر داد و افزود: برای خرید این تجهیزات و ماشین‌آلات ۷۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که با اولویت در بین استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته نظیر اردبیل توزیع خواهد شد تا بخشی از دغدغه راهداران در ارائه خدمات راهداری در فصول سرد زمستان برطرف شود.

او در ادامه گفت: استان اردبیل از استان‌های با عملیات راهداری طولانی ۱۵۰ روزه است که به دلیل بارش برف و یخبندان به ویژه در گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور ارائه خدمات به عموم مردم به سهولت انجام می‌شود.

امانی افزود: از ۱۵ آذرماه طرح راهداری در این استان شروع شده و ده‌ها راهدار با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند تا به رغم سختی کار، بستر و فضای مناسبی را برای انجام سفرهای زمینی و خدمات حوزه حمل و نقل فراهم کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همکاران ما در سطح استان با وجود کمبود امکانات و منابع مالی تلاش می‌کنند تا طرح راهداری زمستانی و سایر طرح‌های اجرایی راهداری را به انجام برسانند که قطعاً فعالیت‌های مناسب و منحصر به فردی را نیز در این استان شاهد و ناظر هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.