امام جمعه موقت بیرجند:

باید در بزنگاه‌های انقلاب با بصیرت عمل کنیم

حجت‌الاسلام رحیم آبادی گفت: امروز  باید به سخنان و پیام‌های رهبر انقلاب بیش از پیش دقت شود و باید در بزنگاه‌های انقلاب با بصیرت عمل کنیم.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جریانات ۹ دی ۸۸ گفت: ۹ دی ماه روز بزرگ پیوند مردم با سرور و سالار شهیدان و انقلاب اسلامی است بنابراین باید به تبیین و بیان چرایی ماندگار شدن این روز پرداخت.

او با بیان اینکه  افرادی که در فتنه ۸۸ شرکت کردند مزدور دشمن بودند و جریان آن‌ها یک جریان و حمله نرم بود، افزود: توطئه دشمن بعد از  ۹ دی ماه تمام نشد و دشمنی آن‌ها و فتنه جویی و فتنه گری آن‌ها تا امروز هم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بزرگترین پیام ۹ دی که پیوند با ولی اعظم الهی است از معبر پیوند با نایبش رهبر معظم انقلاب رد می‌شود، عنوان کرد: امروز  باید به سخنان و پیام‌های رهبر انقلاب بیش از پیش دقت کافی شود و باید در بزنگاه‌های انقلاب با بصیرت عمل کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند در بخشی دیگر به موضوع انتخابات پرداخت و با بیان اینکه انتخابات امروز مسئله مهمی است، ادامه داد:  اهمیت شرکت در انتخابات نیز بر هیچ انسان با بصیرتی پوشیده نیست و تنها جریان مخالف و استکبار است که آن را بی اهمیت جلوه می‌دهد.

او با بیان اینکه دشمن درصدد است تا با ایجاد موجی از ناامیدی، دلسردی و شایعات بی اساس مردم را از شرکت در انتخابات دور کند، اظهار کرد:  مردم ما با حضور پررنگشان مشت محکمی به دهان فتنه جویان خواهند زد.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه در مسئله انتخابات هم حضور مردم مهم است و هم دقت در انتخاب افراد شایسته، تصریح کرد: امروز بایستی هم در انتخابات شرکت کرده و هم دعوت کننده به سمت حاکمیت الله و انتخابات باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: نقش مادر در جریان حفظ خانواده و تربیت فرزندان نقش پررنگی است لذا جایگاه زن و مادر در اسلام جایگاه رفیعی است.

او در ادامه با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی آمریکا و هم دستانش و مزدوران آن‌ها گوش فلک را کر کرده، اما می‌بینید که خودشان در عمل چگونه زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشند، افزود: باید به جبهه مقاومتی که در اوج مظلومیت است دست مریزاد گفت، علی الخصوص به انصار الله یمن که در برابر مزدوران اسرائیلی و آمریکایی به خوبی مقاومت می‌کنند، اگر کشور‌های اسلامی با این نگاه و با این خلوص وارد مرحله مبارزه با دشمن شوند دیری نمی‌شود که رژیم غاصب اسرائیل به زباله دان تاریخ می‌پیوندد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.