برگزاری مراسم روز سربیشه با محوریت مردم

فرماندار سربیشه گفت: امسال برنامه‌های ۲۶ دی روز سربیشه با محوریت و مشارکت مردم برگزار می‌شود.

لکزایی فرماندار سربیشه با بیان اینکه روز‌های متفاوتی طی سال‌های گذشته برای نامگذاری روز سربیشه پیشنهاد شده است گفت: ۲۶ دی با تأیید شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است.

او افزود: ۱۹ دی سال ۱۳۶۵ مردمان سربیشه حماسه آفریدند و ۲۰ شهید را در عملیات کربلای ۵ تقدیم نظام و انقلاب کردند و این شهدای والامقام ۲۶ دی همان سال با حضور باشکوه مردم تشییع شدند و این روز پر افتخار در تاریخ این دیار به ثبت رسید.

لکزایی با اشاره به اینکه یاد و نام شهدا باید همیشه در زندگی جریان داشته و از سیره و منش آن‌ها باید در زندگیمان سرمشق و الگوبرداری کنیم، اظهار کرد: پارسال مراسم روز سربیشه در ۲۶ دی، محوریت کار با فرمانداری و دستگاه‌های اجرای بود، اما امسال با محوریت خود مردم و با پای کار آمدن اقشار مختلف مردم هرچه باشکوه‌تر و با برنامه‌های ویژه به لطف خدا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرماندار سربیشه بیان کرد: تلاش داریم برای معرفی همه‌جانبه شهرستان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، معرفی قابلیت ها، توانمندی ها، معرفی نخبگان و تور‌های رسانه‌ای را در روز شهرستان با حضور مهمانان استانی و کشوری در هر سه بخش (مرکزی، مود و درح) برگزار کنیم و به طور حتم ماحصل این اقدامات رضایت‌مندی و امیدآفرینی را برای مردم این منطقه به ارمغان خواهد آورد.

او با بیان اینکه در برنامه‌های روز شهرستان از وجود مهمانان استانی و کشوری بهره‌مند خواهیم شد، تصریح کرد: روز شهرستان و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف به واقع فرصتی مغتنم برای شناساندن این شهرستان و ظرفیت‌ها و مزیت‌های گوناگون آن بشمار می‌رود که در این زمینه سعی داریم بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
محور که همیشه مردم بوده اند