بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از بارداری موفق یک بانو در این شهرستان به روش آی یو آی خبر داد.

زمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: مرکز ناباروری آفرینش در خرداد سال ۱۴۰۲ با هدف درمان زوج‌های نابارور در زمینه منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت آغاز به کار کرد.

او افزود: تاکنون در این مرکز ۸ مورد موفقِ بارداری به روش دارویی و یک مورد خانم ۳۵ ساله پس از ۵ سال نازایی ثانویه و به دنبال درمان‌های دارویی ناموفق با توجه به آزمایشات زوجین، داوطلب روش درمانی آی یو آی شد و در اولین مرتبه، این درمان موفقیت آمیز بود.

زمانی اظهار کرد: اقدامات قابل انجام در مرکز ناباروری آفرینش طبس شامل شناسایی زوجین نابارور و تشکیل پرونده برای خانم تحت نظارت متخصص زنان و آقا تحت نظارت متخصص اورولوژی، بررسی علل نازایی خانم و آقا از سوی متخصصین زنان و ارولوژی، انجام آزمایشات وسونوگرافی با تعرفه دولتی، انجام روش درمانی آی یو آی و پیگیری وضعیت بیمار تحت درمان است.  

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس بیان کرد: مرکز درمان ناباروری طبس در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۹ تا ۱۱ صبح (باتعرفه دولتی) فعال است و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت نوبت با شماره تلفن ۳۲۳۸۳۱۱۰ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به این مرکز مرجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.