بر اساس نتایج یک نظرسنجی؛

۵۷ درصد از آمریکایی‌ها با سیاست بایدن در قبال جنگ غزه مخالفند

طبق نظرسنجی نیویورک تایمز بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی با سیاست‌های بایدن در مورد جنگ در غزه مخالف هستند.

نظرسنجی انجام شده توسط نیویورک تایمز و کالج سینا حاکی از آن است که بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی (۵۷ درصد) با سیاست‌های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد جنگ در غزه مخالف هستند.

بر اساس این نظرسنجی، ۳۶ درصد از شرکت کنندگان «به شدت مخالف» مدیریت بایدن در خصوص جنگ در غزه، و ۲۱ درصد دیگر «تا حدودی مخالف» هستند.

طبق این نظرسنجی، تنها ۱۱ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که «به شدت» با سیاست‌های بایدن در قبال خاورمیانه موافق هستند. در حالی که ۲۲ درصد از شرکت کنندگان «تا حدودی موافق بودند» و ۱۱ درصد از رأی دهندگان آمریکایی که در نظرسنجی شرکت کردند از پاسخ دادن خودداری کردند یا گفتند که پاسخ سؤال را نمی‌دانند.

علاوه بر این، ۴۶ درصد از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می‌تواند درگیری در نوار غزه را مدیریت کند و ۳۸ درصد بر این باورند که رئیس فعلی کاخ سفید می‌تواند این کار را بهتر انجام دهد. همچنین ۲۲ درصد دیگر گفتند که به شدت با ارائه کمک‌های اضافی به اسرائیل مخالف هستند.

این نظرسنجی از ۱۰ تا ۱۴ دسامبر با شرکت ۱۰۱۶ رای دهنده در ایالات متحده انجام شد و حاشیه خطای آن ۳.۵ تا ۳.۷ درصد متغیر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۲:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
در پی این جنایات بیش از ۱۹ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آن‌ها از زنان و کودکان هستند. بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه علیه کودکان در جریان است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
آخرین اخبار