معاون عملیات نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

تأمین امنیت ۱۵۶۰ کیلومتر از مرزهای ایران با ‌۱۰ تیپ ‌ارتش

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش ‌با بیان اینکه امروز امن‌ترین مرزها را داریم، گفت: ارتش با بیش از ۱۰ تیپ در یک‌هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور دارد.

امیر سرتیپ کریم چشک صبح امروز در دیدار با نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ارزش‌های اساسی که برای ارتش تعریف شده شامل مردمی بودن، آمادگی دفاع و معنویت است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش از مردم، برای مردم و در کنار مردم و انقلاب قدم بر می‌دارد. ارتش همواره در حوادث بعد از انقلاب، چون دفاع مقدس و یا مواردی، چون زلزله بم، خوی، سیل لرستان و زلزله سرپل ذهاب همراه انقلاب و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه چشممان به اشارات مقام معظم رهبری و گوشمان به فرمان تدابیر ایشان است، اظهار داشت: ارتشیان هیچ‌گاه از مسیر ولایت خارج نشدند. ارتش در حوزه دفاعی چه در دفاع مقدس و چه در مراحل بعدی در کنار سایر نیرو‌ها حفظ امنیت کشور را بر عهده داشته است.

چشک با بیان اینکه امروز امن‌ترین مرز‌ها را داریم، گفت: ارتش با بیش از ۱۰ تیپ در یک‌هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرز‌های کشور حضور دارد. تمام سامانه‌های رصدی و پایش در اختیار نیروی زمینی است و فعالیت‌های در آن سوی مرز‌ها با ابزار جدید کنترل می‌شود. 

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز نیروی زمینی ارتش در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته و چه در حوزه پهپاد و در چه سایر ابزار حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده است.

چشک، با بیان اینکه امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌هاست، گفت: اگر امنیت نباشد هیچ کاری به خوبی انجام نمی‌شود. در حوزه معنویت نیز کلاس‌های قرآن و اخلاق با تلاش عقیدتی - سیاسی برگزار می‌شود و بحث ولایت مداری در نیرو‌های ارتش سرلوحه کار است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز در حوزه پهپاد، بزرگ‌ترین ناوگان پهپادی ارتش مربوط به نیروی زمینی است. 

ارزش کار ارتش نجات بشریت است

آیت الله سید علیرضا عبادی نیز در این دیدار گفت: جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و در ارتش مکتبی و ارتش مردمی خلاصه نمی‌شود و ریشه آن کار خدایی است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است و از اولین روزی که این قشر صادق با حضرت امام (ره) بیعت کردند در پای کلمه الله استقامت کردند و هر جا در جامعه اسلامی مشکل باشد پای کار هستند و جهت آن خدایی بودن آن است.

نماینده  ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: ارزش کار شما نجات بشر است و شما زمینه‌ساز تمدنی هستید که رهبری آن با امام زمان (عج) است. بحث تنها بحث ایران نیست، بلکه بحث نجات بشر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین یوسفی
۱۹:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اگه راست وصادق هستید نسبت به نزام وملت من میخام یکی از فرماندهان صادق ودستکار حرف بزنم
آخرین اخبار