تحویل ۶۶ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن به مردم تا پایان دولت سیزدهم

سجاد امینی معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : تلاش داریم که تا پایان دولت سیزدهم ۶۶ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن تحویل مردم داده شود.

سجاد امینی معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جلسه کارگروه مسکن مجمع مطالبه گران کرمانشاه که با موضوع وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن کرمانشاه برگزار شد، گفت : مسئولان استانی مقید به تحویل حجم عظیم پروژه‌های مسکن تا قبل از اتمام کار دولت هستند.

وی افزود: همگی واریزی‌ها و حساب‌ها تا ده روز آینده به شعب مرکزی و حساب مختص به پروژه مسکن ملی منتقل و از طریق پیامک یا رؤیت در سایت مسکن ملی قابل‌مشاهده خواهند بود.

معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل تعویق چهارساله در اتمام پروژه ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان تقریباً تمام واحد‌های پروژه ۵۴۰۰ واحدی موسوم به بنیاد مستضعفان به‌موازات هم و با سرعت قابل‌ملاحظه پیشرفت خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که پول متقاضیان چهار سال در حساب مسکن بوده است و به دلیل این‌که حساب واریزی به‌حساب نزد بانک سینا انتقال یافته است، سود این مدت هم به بانک جدید واریز خواهد شد.

امینی ضمن اشاره به‌گزینش و انتخاب افراد در مرحله کنونی که فقط بر اساس زمان ثبت‌نام بوده و در خصوص اولویت‌بندی تحویل منازل گفت: اولویت تحویل و انتخاب در نهضت ملی مسکن، با خانواده‌های پرجمعیت و از بالا به پایین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:‌اسناد مجوز‌ها و کار‌های اداری انجام‌شده و ۴پیمانکار برای پروژه انتخاب و ظرف ده روز آینده عملیات فونداسیون آغاز خواهد شد.

سجاد امینی ضمن اشاره به ارسال پیامک واریزی دوم برای مالکین ۵۴۰۰ واحدی به میزان ۵۰میلیون تومان خاطرنشان کرد: میانگین آورده مردم برای خانه‌دار شدن حدود ۸تا ۱۰قسط ۵۰میلیونی برآورد شده است که ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی تغییر کند.

وی اشاره‌ای به تفاوت پرداختی توسط افراد تحت پوشش کرد و تأکید کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نصف افراد عادی واریز وجه خواهند داشت که اداره کل بهزیستی در زمینه تحقق این وعده، بهتر از کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان عمل کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.