کشف کلاهبرداری بیش از ۱۰ میلیارد تومانی در خوسف

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ اکبری فرمانده انتظامی خوسف گفت: در پی ثبت شکایت تعدادی از کشاورزان شهرستان خوسف مبنی بر کلاهبرداری افرادی که محصولات کشاورزی را در روستا‌های اطراف این شهرستان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی خریداری کرده بودند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

او افزود: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی‌های میدانی صورت گرفته، مشخص شد ۳ نفر از متهمان این پرونده با جعل عنوان و با مراجعه به روستا‌های اطراف شهرستان خوسف، بیش از ۲۲ تن عناب خریداری کرده و وجه آن را پرداخت نکرده اند. 

سرهنگ اکبری اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات پلیسی، ۳ نفر از کلاهبرداران را در این زمینه شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کردند و همچنین توانستند ۱۳ تن از عناب‌های کلاهبرداری شده را کشف و به مالباختگان عودت دهند. 


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان خوسف بیان کرد: در بازجویی‌های تخصصی از متهمان دستگیر شده مشخص شد به وسیله آن‌ها بیش از ۱۴ تن عسل و ۱۰ تن گردو و مغز گردو در خراسان رضوی با شیوه فوق کلاهبرداری شده است که با تلاش مأموران، ۱۴ تن عسل کشف و به مالباخته عودت شد. 

او عنوان کرد: در مجموع ارزش ریالی محصولات کلاهبرداری‌های صورت گرفته از سوی این افراد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه اعم از عناب و عسل از کلاهبرداران، ۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ اکبری اظهار کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار