بنا‌های فاخر یزد نورپردازی می‌شود

شهردار یزد از نورپردازی امیرچقماق، مسجدجامع و ساختمان شهرداری یزد در دهه فجر خبر داد.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد گفت: وقتی به روز‌های آخر سال نزدیک می‌شویم، شهر رنگ و بوی جدید و نوروزی به خود می‌گیرد، اما اینطور نیست که تمامی فعالیت‌های ستاد در روز‌های پایانی سال انجام شود.

او خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های اصلی که در ارتباط با ستاد تسهیلات نوروزی در نظر گرفته شده و همه ساله این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث زیباسازی، رنگ‌آمیزی و گل‌کاری است.

شهردار یزد افزود: این اقدامات برای ایام نزدیک سال جدید انجام می‌شود و با توجه به آنکه فصل طولانی برای گلکاری‌های فصلی در شهر یزد نداریم، این گل‌ها از اوایل اسفند تا اواخر خرداد امکان کاشت دارند و پس از آن شرایط اقلیمی مانع از آن می‌شود.

محی الدینی یکی از اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز امسال را در حوزه نورپردازی دانست و گفت: امسال چند بنای فاخر شهر یزد نورپردازی می‌شود که جلوه بسیار خاص و ویژه‌ای به این بنا‌ها در شب بخشیده می‌شود.

شهردار ادامه داد: یکی از این بنا‌ها مجموعه امیرچقماق و همچنین مسجد جامع است که تا ایام دهه فجر از نورپردازی این بنا‌ها بهره برداری می‌شود.

او از نورپردازی ساختمان شهرداری یزد خبر داد و گفت: علاوه بر آن برخی از پل‌های عابر پیاده هم نورپردازی می‌شود و در کنار آن رنگ آمیزی‌های گسترده‌ای هم در سطح شهر صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار