رونمایی از نماد نخل میدان ورودی شهر اشکذر

همزمان با هفته دولت از نماد نخل میدان ورودی شهر اشکذر رونمایی شد.

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، ائمه جمعه اشکذر و رستاق، مدیرکل پست استان، مدیران کل دفتر امور شهری و شورا‌ها و دفترفنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، فرماندار و معاونین فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و خضرآباد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر و جمعی از مسئولان شهرستانی از نماد نخل میدان ورودی شهر اشکذر به طور رسمی رونمایی شد.

شهردار اشکذر در این مراسم گفت: عملیات احداث نماد نخل میدان ورودی شهر اشکذر با تهیه طرح اولیه در سال ۱۳۹۵ آغاز و عملیات شناژ بندی و بتن ریزی زیرساخت اولیه کار انجام و با دیوارچینی سکو‌ها و حوض آبنما و نصب سازه نماد نخل کار دنبال شد.

او خاطر نشان کرد: در ابتدای آغاز به کار شورای اسلامی شهر اشکذر در دوره ششم تکمیل این پروژه و ساماندهی میدان ورودی شهر به عنوان اولویت کاری در دستور کار قرار گرفت و از سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶ میلیارد تومان دیگر هزینه شده که هزینه کرد کل پروژه از ابتدا ۸ میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات داخلی شهرداری اشکذر تامین شده است.

شهردار اشکذر ادامه داد: کاشی کاری حوض، تکمیل سیستم آبنمای میدان، نماچینی سنتی و بند کشی نماها، نورپردازی، رنگ آمیزی سازه المان، مقاوم سازی پایه‌های سازه نخل، محوطه سازی و اصلاح فضای سبز از جمله اقداماتی بوده که ظرف دو سال گذشته انجام شده و امروز شاهد رونمایی رسمی از آن هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار