مجلس به دنبال منافع مردم و کشور باشد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مجلس باید علاوه بر اینکه در برابر زورگویی‌ها ایستادگی می‌کند، به دنبال منافع مردم و کشور نیز باشد.

حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: جوانان امروز ما آگاه و به فکر پیشرفت جامعه هستند، همانند ملت ما که همواره با بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند.

او با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس افزود: مجلس باید در مقابل زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های قدرت‌های جهان بایستد و به دنبال منافع مردم و کشور و جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: آیت الله مدرس همواره پیرو حق بود و در مجلس روی حرف حق و سخنانش پافشاری و ایستادگی می‌کرد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: خداوند انسان‌های بصیر را که از ظلم به آزادی رسیدند عاقبت بخیر می‌کند و کسانی که پشت به حقیقت کرده و تحت ولایت و حاکمیت خدا قرار نگیرند اسیر طاغوت می‌کند.

او با بیان اینکه پیروی از راه حق وظیفه مومنان و انسان‌های با تقوا است ادامه داد: انسان با تقوا در فتنه‌ها خود را حفظ می‌کند و راه حق را پیش می‌گیرد و حتی به جایگاهی می‌رسد که خود نیز معیار حق می‌شود و نظیر این افراد در تاریخ می‌توان به سلمان و عمار اشاره کرد.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: دشمن تمام هدفش نابودی اسلام است که باید در برابر دشمن، آگاه و بصیر باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند در خصوص عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: این اقدام حماس و این پیروزی تأثیر بزرگی در منطقه و همچنین در بین اروپاییان داشت و یکی از معجزات این اقدام بیداری ملت‌ها در مقابل حکومت‌های ظالم به ویژه بیداری مردم در غرب بود.

او گفت: وقتی جریان حق و مظلومیت مسلمانان در غزه رقم خورد، تمام جهان بیدار شد و این‌ها موجب پیروزی غزه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین به روز نیروی دریایی در هفته گذشته و حضور پررنگ نیروی دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر اشاره کرد و افزود: افرادی که به دنبال منافع ملی ما هستند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند اقداماتشان قابل تقدیر و ستودنی است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نیروی دریایی با توانمندی‌های خود حضور موثری در کشور داشته و دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.