معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعلام کرد

مکتب شهید سلیمانی، اصیل‌ترین ظرفیت‌ برای تبیین‌گری

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی، مکتب شهید سلیمانی را اصیل‌ترین ظرفیت‌ برای تبیین‌گری دانست و گفت: کرمان پایه و اساس نقش آفرینی در حوزه ترویج این مکتب است.

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی در مراسم آغاز به کار ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان گفت: تبیین اسلام ناب محمدی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است و تبیین باید به گونه‌ای باشد که بر دل و جان همه، بالاخص جوانان نفوذ کند.

 معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مکتب شهید سلیمانی را یکی از اصیل‌ترین ظرفیت‌های موجود برای تبیین‌گری، دانست و گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند "علت ماندگار شدن مکتب شهید سلیمانی در بین مردم این بود که مردم حقیقت خود را در حاج قاسم سلیمانی دیده اند".

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در کرمان کار خود را آغاز کرد و کار‌های بسیار خوبی در زمینه ترویج مکتب این شهید بزرگوار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در دست اقدام است.

معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه اصیل‌ترین و کم نظیرترین مکتب در زمینه ترویج و تبیین را مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: استان کرمان پایه و اساس نقش آفرینی در حوزه ترویج این مکتب بزرگ خواهد بود.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تصریح کرد: ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس به‌صورت ملی و دائمی تشکیل و دبیرخانه این ستاد در کرمان راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار