مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور:

با وجود حاج قاسم انقلاب سرعت بیشتری می‌گیرد

سردار مقدم فر گفت: ما با وجود حاج قاسم می‌توانیم انقلاب خودمان را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حمیدرضا مقدم فر، مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور امروز در گلزار شهدای کرمان گفت: امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و بعضی از اعضای ستاد برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم فرمودند: مکتب حاج قاسم دو زیر ساخت و پایه دارد که یک اخلاص و دو صداقت است.

او افزود: آنچه حاج قاسم را چه در محور مقاومت و چه این گونه در بین مردم حاج قاسمی کرد که محبوب ارصک و سمائک کرد، هم محبوب آسمانیان شد و هم محبوب زمینی‌ها شد همین دو بعدی بود که رهبری فرمودند؛ یعنی اخلاص و صداقت بود.

سردار مقدم فر بیان کرد: سردار سلیمانی در اعتقادات و آرمان هایش صادق بود و چیزی نمی‌گفت که خلافش عمل کند، آنچه که در اعتقادات و باورهایش بود همان را عمل کرد چه نسبت به ولایت مداری و چه نسبت به ارزش‌ها عمل کرد و در اخلاصش هم همان طور که رهبری فرمودند آنچه که عمل می‌کرد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت (ع) بود.

او ادامه داد: به نظر من این الگوی درس آموز را ما باید سر دست بگیریم برای سال‌ها انقلاب، جوان ها، پیرها، کودکان و نوجوان‌ها و همه مردم در همه سطوح و اقشار بتوانند ایشان را الگوی عملی زندگی خودشان قرار بدهند.

مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور بیان داشت: ما با حاج قاسم انقلاب خودمان را با سرعت بیشتری می‌توانیم جلو ببریم و برکات خون حاج قاسم به گونه‌ای است که بیش از دوران جهاد ایشان ثمراتش دارد نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار