شهید سلیمانی نه فقط از شیعه که از همه ادیان و مذاهب دفاع کردند

فرمانده حشد الشعبی عراق گفت: ۱۷ سال است که حاج قاسم را می‌شناسم، شهید سلیمانی نه فقط از شیعه که از همه ادیان و مذاهب دفاع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت عصر امروز با حضور ۴۵ نماینده کشور‌های مختلف جهان در تالار وحدت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

تیم اندرسون نماینده مجمع جهانی مقاومت از استرالیا در کارگاه دوم این همایش گفت: خداراشکر بخاطر خلق چنین فرد فوق العاده ای، سپاس که این درس را که از حاج قاسم فرا گرفتید به ما نشان دادید، آن را با آیندگان به اشتراک بگذارید.

یوسف الناصری از جبهه مقاومت اسلامی عراق در ادامه گفت: در یک کلمه معرفی کنم فقط می‌توانم بگویم انسانی به تمام معنای کلمه ایشان سربازی بود که برای حمایت از ایران نمی‌جنگید توصیه اصلی وی در وصیت نامه بجای مانده از ایشان حمایت از رهبری انقلاب است.

بوم جوت نماینده جبهه مقاومت از الجزایر اول باید تعظیم کنم شهید سلیمانی شهید امت و شهید اسلامی بود، در الجزایر ۵ میلیون شهید داده ایم و این را درک می‌کنیم ثمره این جهاد چقدر شیرین است، قاسم سلیمانی شهید ما بود قبل از اینکه شهید ایران باشد .

نماینده جبهه مقاومت اسلامی پاکستان شفقت الشیرازی در ادامه گفت: باسلام به شما اهالی کرمان همشهریان حاج قاسم، بی شک ما نمی‌توانیم حق حاج قاسم را با این سخنرانی‌ها ادا کرد، ما فرزندان حاج قاسم آمدیم تا بگوییم در جمع مستضعفین عالم خواهیم ایستاد و با امریکا به امید ازادی فلسطین و کشمیرمی‌جنگیم .

دکتر میخاییل اواز مسئول مسیحی جبهه مقاومت لبنان با خواندن اشعاری ادای احترام کردندبه حاج قاسم روح تو ستاره صبحی بود عهد و وعده ما ادامه راه توست با ادای احترام به عیسی ومادرش در ایام آغاز سال نو میلادی، شهادت تو نشانه پیروزی همه مستضعفان در جهان خواهد بود.

فرمانده حشد الشعبی عراق در این مراسم گفت: ۱۷ سال است که حاج قاسم می‌شناسم در جبهه کربلا ۲۳ کیلومتر تکفیری‌ها با کربلا فاصله داشتند نه فقط از شیعه که از همه ادیان و مذاهب دفاع کردند در یک مجمع علمی هستم و برخی حرف‌ها را نمی‌توان گفت، می‌گویند یک دست صدا ندارد من می‌گویم می‌شود با یک دست مجاهدت کرد و می‌توان دست برسر یتیم کشید این را حاج قاسم به ما نشان داد.

نماینده مجمع مبارزاتی زنان لبنان نیز گفت: من وقتی سرمزار حاج قاسم رفتم خیلی متاثر شدم، اما وقتی دیدم دانشجو‌ها از سراسر کشور به مزار سردار مقاومت می‌آیند خیلی خوشحال شدم و در این دانشگاه وقتی نمونه پژوهش‌ها و کار‌های تحقیقاتی شما را دیدم مرا خوشحال کرد که حاج قاسم بین شما زنده است و من خیلی خوشحالم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار