در هیئت با حوصله و اقناع به شبهات پاسخ دهید

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اضلاع مختلف هیات‌های مذهبی با اقناع و حوصله به شبهات جوانان و نوجوان پاسخ دهند.

 حجت الاسلام سالاری در جمع مداحان، هیات امنا و مبلغین هیأت‌های مذهبی شهرستان بشرویه گفت:مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اضلاع مختلف هیات‌های مذهبی با اقناع و حوصله به شبهات جوانان و نوجوان پاسخ دهند. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی یادآور شد: ما باید مراسمات فاطمیه را به گونه‌ای برگزار کنیم که بیان معارف خطبه‌های آن حضرت که بیان گر حق و سبک زندگی اسلامی است ستون خیمه دشمنان و بدخواهان نظام و اسلام را بلرزاند.

وی افزود: در این مسیر جامعه مداحان و روحانیون وظیفه اصلی روایتگری و روشنگری را بر عهده دارند.

مردم ولایی شهرستان بشرویه همگام با سیل خروشان مردم ایران نشان دادند در مناسبت‌های مختلف مذهبی به عنوان حسینیه استان خراسان جنوبی حضور ویژه‌ای دارند و مصداق مرد میدان هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: یاری مظلوم امروز، مطالبه اکثر مردم و مسلمانان جهان شده و مردم به دنبال حق هستند تا در کنار یکدیگر زندگی همراه با آرامش و بدون خود کامگی‌های ابرقدرتان داشته باشند.

سالاری تأکید کرد: این یک حقیقت واضح است که اسرائیل تمام شدنی و رو به پایان است و این ظلمی می‌کند سقوطش را سرعت می‌دهد و ان شاء الله ما شاهد برگشت زندگی عادی در سرزمین فلسطین خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شهر بشرویه نماد حسینیه خراسان جنوبی است، گفت: سیره تبیینی حضرت فاطمه (س) محور فعالیت هیئت‌های عزاداری در ایام فاطمیه قرار گیرد

برچسب ها: هیات ، فاطمیه ، شبهات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.