۷۳۰ نخبه خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از شناسایی و حمایت از ۷۳۰ نفر دانش آموز نخبه و استعداد برتر خبر داد.

سورگی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: حدود ۱۹ هزار و ۸۷ نفر دانش آموز و یک هزار و ۱۷۹ دانشجو نیازمند استان از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار هستند.

او  به خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان نیازمند پرداخت و افزود: تامین هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات رایگان مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و موفقیت در کنکور و اقدام در خصوص بازگشت به تحصیل برای دانش آموزان بازمانده یا ترک تحصیل با استفاده ظرفیت گروه‌های جهادی و بهترین موسسات نام آور و پیشرو در خدمات تحصیلی از مهمترین خدمات کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت حمایت است.

سورگی با اشاره به وجود ۷۳۰ نخبه زیرپوشش این نهاد بیان کرد: از ابتدای مهر نیز با برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها و کمک‌های ارزشمند مردم و نیکوکار به تمامی دانش‌آموزان بسته‌های تحصیلی تقدیم شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه تحصیل دانش‌آموزان مورد حمایت در مدارس استعداد‌های درخشان رایگان است بیان کرد: استعدادیابی و هدایت دانش‌آموزان به شرکت در آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی براساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.