بخش بین المللی نمایشگاه صنایع دستی تقویت شود/ دسترسی خراسان جنوبی به بازارهای پرظرفیت

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی سازمان توسعه تجارت گفت: با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در خراسان جنوبی، باید بخش بین المللی آن هم تقویت شود.

بازاری مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه‌ها بایستی حتما بخش خارجی و بین‌المللی آن نیز تقویت شود، چون برای بخشی از ظرفیت‌های استان امکان صادرات و تجارت فراهم است.

او افزود: ارتباطات بین‌المللی از جمله مشارکت‌کننده‌های خارجی، هیأت‌ها و تجار کالا، بخش مهمی از هر نمایشگاهی محسوب می‌شود؛ در خراسان جنوبی یکی از محور‌های مهم میز توسعه صادرات، کمک و برنامه‌ریزی در این حوزه است.


بیشتر بخوانید


بازاری اظهار کرد: خراسان جنوبی به عنوان استانی همجوار با کشور افغانستان و در نزدیکی برخی بازار‌های پرظرفیت مانند پاکستان، همچنین از شمال به جنوب به حوزه عربی خلیج فارس و آسیای میانه دسترسی دارد که باید تمرکز بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار برای بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی استان لحاظ شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی سازمان توسعه تجارت ایران بیان کرد: انتظار و خواهش ما از دولت و دستگاه‌های اجرایی این است که در حوزه سیاست‌گذاری کمک کرده و در بهتر برگزار شدن اینگونه نمایشگاه‌ها تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.