جای اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی کرج خالی است

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: جای اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی کرج خالی است این مناطق به واسطه برخورداری از محیط طبیعی در تمامی فصول گردشگرپذیر هستند.

یحیی رمضانی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری روستایی زمینه ساز توسعه اقتصادی در منطقه خواهد بود، اظهار کرد: ایجاد و توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی در روستاهای کرج علاوه بر اینکه می‌تواند جایگزینی برای ایجاد هتل‌ها باشد، رونق اقتصادی منطقه و اشتغال پایدار در روستاها را فراهم می‌نماید.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی در روستاها گفت: جای اقامتگاه‌های بوم گردی در مناطق روستایی کرج خالی است این مناطق به واسطه برخورداری از محیط طبیعی در تمامی فصول گردشگر پذیر هستند و نقش ویژه ای در اقتصاد جوامع محلی ایفا می‌کنند.

فرماندار کرج افزود: در محور کرج - کندوان و بخش آسارا نیز مناطق روستایی گردشگر پذیر با زمینه ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارند که موجب توسعه اقتصادی و پویایی منطقه خواهند بود.

وی بیان کرد: در روستاهای شاخص بخش مرکزی کرج نیز که مستعد اجرای طرح‌های بوم گردی هستند باید زمینه اجرای طرح‌های گردشگری فراهم شود.

رمضانی افزود: صنعت گردشگری در کلان‌شهر کرج باید رونق بگیرد و از تمامی طرح‌هایی که به توسعه پایدار مناطق روستایی کمک کند حمایت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.