بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش در کوله‌های قاچاقچیان کشف شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان ۳۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش را از ۲ کوله کشف کردند.

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد جا به جایی مواد مخدر در محور‌های فرعی این شهرستان دارند را دریافت کردند که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران هنگام کنترل محور‌های فرعی شهرستان نهبندان به ۲ عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند. 

سرهنگ حسینی بیان کرد: عابران پیاده با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که مأموران در یک عملیات ضربتی، ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی آن‌ها، ۳۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش را کشف کردند. 

معاون هماهنگ کننده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ موضوع را اطلاع دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.