آبرسانی به تمام مناطق، از مهمترین اولویت‌های خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین مسئله استان هم اکنون آبرسانی به مناطق مختلف است که اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در همایش بخشداران استان با اشاره به اینکه بخشداران مشکلات روستا‌ها را احصا و اولویت بندی کنند، گفت: بخشداران به صورت مستقیم از معضلات و مشکلات مردم خبر داشته و به نوعی بیشترین ارتباط را هم با اقشار مختلف دارند.

او با بیان اینکه اگر مشکلات مردم به صورت نظام‌مند مکتوب شوند، تکالیف دستگاه‌ها مسخص می‌شود، افزود: آمار کلی خدمت رسانی به روستا‌ها از جمله زیرساخت‌های آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی خوب است و ۹۹.۹ درصد روستا‌ها از نعمت برق برخوردار هستند.

به گفته عباس زاده، ۹۹.۸ درصد روستا‌های استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اما مهمترین مسئله و اولویت ما آبرسانی است و اعتبار خوبی هم برای این مهم گذاشته ایم.

معاون استاندار تصریح کرد: تا پایان ۱۴۰۴ اتمام طرح آبرسانی به روستا‌های استان هدف گذاری شده لذا در کلان کار، اقدامات خوب و بسیار امیدکننده‌ای در دستور کار است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه بخشداران هم باید پیگیر حل مشکلات مردم، واحد‌های صنعتی، شهرک‌های صنعتی، اشتغال و تولید و در نهایت رفاه مردم در روستا‌ها باشند، ادامه داد: معاونت عمرانی استانداری در رفع مشکلات مردم، بخشداران را حمایت می‌کند.

عباس زاده در ادامه به سفر‌های استاندار خراسان جنوبی به بخش‌ها اشاره کرد و گفت: چهار سفر بخشی انجام شده و سفر به بخش‌های شهرستانی در دستور کار است و باید فهرست نظام‌مند مشکلات برای این سفر‌ها تهیه شود چرا که فرصت خوبی برای پرداختن به مشکلات مردم است.

معاون استاندار عنوان کرد: طرح‌های اولویت دار شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم باید از سوی مدیران و بخشداران مشخص باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.