محموله بزرگ موادمخدر شیشه در زاهدان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۷۵ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه، مهمات جنگی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در محور شهرستان میرجاوه خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور‌های فرعی شهرستان میرجاوه می‌کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل ۲ سرنشین بود را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، خودروی حامل مواد افیونی را رها و از صحنه متواری شدند که پس از توقیف خودروی موصوف در بازرسی از آن مقدار ۲۷۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه و مهمات جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۴۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
پس این همه تریاک را چطوری وارد میکنند وقتی پلیس میجنگد ومرز هم بسته است؟
آخرین اخبار