یک باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس در هیرمند با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی موفق شدند یک باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی و با اقدامات تخصصی در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه محموله فوق را زمین‌گیر کنند.

سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به تأثیرگذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان در ستاد استان و نشست با سران طوایف در شمال و جنوب استان در راستای امنیت محله محور و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهر‌های استان را به اجرا گذاشته است.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به اینکه ۸۹ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند افزود: پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های شمال و جنوب موفق شد سه نفر از عاملان تیراندازی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند را دستگیر و در مجموع چهار قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران پلیس در هیرمند با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی موفق شدند یک باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی و با اقدامات تخصصی در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه محموله فوق را زمین‌گیر و در بازرسی از آن مقدار ۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف، یک دستگاه خودرو را توقیف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۹ نفر سارق، کشف ۴۱ فقره انواع سرقت و ۲ دستگاه خودروی سرقتی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس آگاهی سه نفر قاتل فراری را در جنوب استان دستگیر و در اقدامی مقتدرانه پلیس شرور و عامل قدرت‌نمایی شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

سردار جلیلیان در حوزه پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارشناسان مبارزه با جرائم اقتصادی موفق شدند با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی یک محموله قاچاق را در ایست و بازرسی شمال سیستان و بلوچستان توقیف و در بازرسی از آن کالای قاچاق به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اختصاص تعدادی خودرو تاکتیکی توفان به جنوب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، افزون بر آن با تشکیل قرارگاه عملیاتی در این استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار