سیستان و بلوچستان مکان امنی برای مخلان نظم و امنیت نیست/ کشف۲ تن و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان مکان امنی برای مخلان نظم و امنیت نیست، از دستگیری یکی از بزرگترین خرده فروشان مواد مخدر و کشف ۲ تن و ۸۰۰ گرم مواد مخدر در زابل خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  با اشاره به تاثیرگذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات ۲۴ ساعته آن خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد در شمال و جنوب استان در راستای امنیت محله محور و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به دستگیری شرور و عامل تیراندازی‌های ایرانشهر، افزود: پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان های شمال و جنوب موفق شد۲ نفر از عاملان تیراندازی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بود را دستگیر و در مجموع چهار قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران پلیس در زابل با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی موفق شدند خرده فروش کلان منطقه را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد افیونی بسته بندی آماده فروش را کشف و مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال پول ماحصل فروش مواد مخدر را ضبط کنند.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر از قاتلان شهروند گلشنی، کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۹۱ تیر جنگی در سراوان، خاطر نشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند ۲ نفر قاتل فراری مسلح را در فنوج و دلگان دستگیر و در عملیاتی پیچیده کارگاهان پلیس زابل توانستند عامل اصلی گروگان گیری نوجوان ۱۲ ساله را دستگیر و گروگان را به آغوش خانواده بازگردانند.

سردار جلیلیان در حوزه پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: ماموران پلیس در زاهدان موفق شدند یک محموله کالای قاچاق را در ورودی شهر شناسایی و در بازرسی از آن انواع کالای قاچاق و غیر مجاز را به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد،افزود: با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

 
 

برچسب ها: فراجا ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار