دستگیری یک قاچاقچی و کشف مواد مخدر در سیستان

فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم موادمخدر در یک عملیات مقتدرانه توسط مرزداران شمال استان خبر داد.

 سرهنگ  پرویز قاسم زاده  اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌های شمالی استان و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران شمال استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیر‌های تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور را شناسایی که با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله، خودرو از خاک کشور مقابل وارد کشور کنند که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که با اقتدار و رأفت مرزداران مواجهه شده و در نهایت باتوجه به آتش سنگین مرزداران  و اقدام عاقلانه خود را و محموله مواد مخدر را تسلیم غیور مردان مرزبانی کردند.

وی بیان داشت: مرزداران سلحشور و مقتدر در این عملیات مقتدرانه موفق شدند، ضمن دستگیری یک نفر سوداگر مرگ، توقیف یک دستگاه خودرو،  کشف مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را کشف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های ایران اسلامی را بکار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

 

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار