مردم به تکمیل ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین کمک کنند

خراسان جنوبی ۲۴ آبان میزبان مهمانان زیادی از عراق و کشورمان است تا در همایش نشان ارادت برای ساخت صحن امام باقر از کمک خیرین و مردم برای شتاب این طرح بهره‌مند شویم.

جوینده رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: همایش نشان ارادت با محوریت استان ساعت ۸ صبح ۲۴ آبان در محل فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

او افزود: یکی از طرح‌های ستاد عتبات عالیات کشور ساخت صحن امام محمد باقر در ضلع شمالی حرم امامین جوادین است که به ما و استان‌های رضوی، خراسان شمالی، قم، اصفهان و فارس واگذار شد و دبیرخانه آن در استان ماست.

جوینده بیان‌کرد: در استان برنامه‌های مختلفی برای انجام این تعهد مثل طرح برکت، قالی بافی، کاروان کربلا و ... انجام شده و برپایی همایش نشان ارادت برنامه دیگری است که انجام می‌دهیم و در آن از مهمانانی از کشور خودمان و عراق دعوت کرده ایم و از مردم و خیرین می‌خواهیم تا با شرکت در این همایش مارا همچون همیشه در تسریع ساخت این صحن یاری کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی ادامه داد: طرح ساخت صحن برای سه سال پیش بینی شده است و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمکی که برای هر نفر در استان در سه سال پیشبینی شده ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

او عنوان کرد: پذیرای کمک‌های نقدی و پ غیر نقدی افراد هستیم و البته کمک‌های نقدی به کشور عراق ارسال نمی‌شود بلکه تبدیل به مصالح می‌شود و برای ساخت صحن ارسال می‌شود.

جوینده اظهار کرد: هر کمکی از جمله مصالح ساختمانی، تجهیزات کار از پایین‌ترین نوع و حتی نیروی انسانی برای تکمیل این طرح نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار