اعزام ۴۰۰ مددجوی سالمند کمیته امداد خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان از اعزام ۴۰۰ نفر از مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.

حسینی با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه هدف در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است که برای افزایش سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان برنامه‌های متنوعی برای آنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ بانوی سالمند تحت حمایت این نهاد به مدت ۴ روز به زائرسرای کرامت مشهد مقدس اعزام شدند افزود: اردو‌های زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: در این اردو سالمندان هر روز پس از تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع)، پس از بهره‌مندی از فیض زیارت مضجع منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، در ویژه برنامه‌های فرهنگی که در دارالهدایه برای آن‌ها تدارک دیده شده بود شرکت کردند.
حسینی افزود: قرائت آیاتی از قرآن کریم، قرائت زیارت نامه امام رضا (ع)، سخنرانی مذهبی، مرثیه سرایی و ذکر توسل به اهل بیت (ع)، بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی و همچنین برنامه‌های تفریحی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالمندان بود.
وی با اشاره به حمایت‌های همیشگی خیران استان گفت: مردم نوعدوست استان در تمام شرایط، حامی مددجویان کمیته امداد هستند و امیدواریم این همکاری‌ها در آینده نیز تداوم یابد.

برچسب ها: مشهد مقدس ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.