توقیف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران

فرمانده انتظامی فارس، از کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در جهت اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان ماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور سیرجان - شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام شدند و با برپایی تور ایست و بازرسی، این کامیون را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، ادامه داد: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

برچسب ها: مواد مخدر ، حشیش ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.