حمایت هنرمند استان مرکزی از غزه در نمایشگاه جهانی هنر

هنرمند مسجدی و مدیر کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) به منظور حمایت از مردم غزه در نمایشگاه جهانی هنر مسقط، شرکت کرد.

استاد علی شعبانی، مدیر کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک و از هنرمندان مطرح استان با حضور در نمایشگاه  هنر مسقط به نمایندگی از ایران حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کرد.
این هنرمند بنام هنرهای تجسمی و مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا سلام الله با حضور در نمایشگاه جهانی هنر مسقط که در حمایت از فلسطین و علیه کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد، با خلق آثار هنری با سایر هنرمندان جهان هم آوایی کرد.
نمایشگاه جهانی هنر مسقط در کشور عمان به مدت سه روز از هشتم تا دهم آبان ماه سال جاری با مشارکت هنرمندانی از سراسر جهان برگزار شد.
شعبانی با بیان اینکه زبان هنر بهترین زبان برای بیان مفاهیم است، گفت: هنرمندان در حرکتی فرهنگی گرد هم آمده و با خلق آثار هنری خشم و انزجار خود را علیه این جنایات اعلام کردند.
این کاریکاتوریست با محکومیت کودک کشی رژیم صهیونیستی، افزود: حمایت از کودکان مظلوم فلسطین وظیفه همگانی است و همه به هر شکلی که می توانند باید خشم و ناراحتی خود را از این جنایات نشان دهند. 
شعبانی گفت: با خلق این اثر در صدد نشان دادن بخش کوچکی از جنایات اسرائیل غاصب هستیم.
گفتنی است استاد علی شعبانی از هنرمندان سرشناس در رشته هنرهای تجسمی است که بارها در جشنواره های کشوری و بین المللی خوش درخشیده است.

برچسب ها: کاریکاتور ، غزه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.