یادداشت روز؛

آمریکا، شیطان دروغگو

آمریکا هم ماننداسرائیل کودک کش خواهان ادامه جنگ است، اما بیاری خداوند پیروزی با ملت فلسطین است.

این روز‌ها وزیرخارجه ایالت متحده آمریکا طوری نقش بازی می‌کند و طوری وانمود می‌کند که خواهان آتش بس است، اما رژیم صهیونیستی آتش بس را قبول نمی‌کند.

در صورتی که عرصه به گونه دیگری است بلکه آمریکا هم همچون اسرائیل کودک کش خواهان ادامه جنگ است، اما در عین حال نیز می‌خواهد از مسئولیت این کار و فشار افکار عمومی شانه خالی کند.

شاهد مثال هم اینکه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اویل جنگ طوفان الاقصی در سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت: اگر اسرائیل وجود نداشت باز هم برای تشکیل آن اقدام می‌کردیم؛ و دیگر اینکه سربازان آمریکایی مستقیما وارد این جنگ شده و ایالات متحده نه تنها در تسلیحات سنگین حتی در عملیات‌های هوایی و بمباران‌ها و نیروی زمینی هم به رژیم اشغالگر قدس کمک می‌کند.

این یعنی اینکه موجودیت و هیمنه اسرائیل به عنوان سنگر کمین غرب در قلب جهان اسلام برای آمریکا حیاتی است، اما شیطان بزرگ نمی‌خواهد مسئولیت کارهایش را بپذیرد؛ بنابراین نقش بازی می‌کند و در دیدار‌ها به سران رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ و بمباران‌ها تاکید می‌کند، اما در رسانه حرف پیشنهاد آتش بس را می‌زند.

در هر صورت آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند  اینقدر هزینه به حماس و غزه تحمیل کنند تا در بهترین حالت فشار مردم موجب شود حماس تسلیم شود و  مقاومت از ذهن مردم فلسطین خارج شود و در بدترین حالت  بازدارندگی برای اسرائیل کودک کش نسبت به حماس و دیگر کشور‌های منطقه ایجاد کنند.

البته این را فراموش نکنیم که در تمام جنگ‌ها این میدان است که حرف اول و آخر را می‌زند و جدا از اینکه در رسانه‌ها چه چیزی نمایش داده می‌شود طرفین بهتر می‌دانند که در میدان چند چند هستند.

رژیم اشغالگر قدس اگرچه در عرصه رسانه حمله زمینی به غزه را به نمایش گذاشته است، اما خود می‌داند که در باطلاقی فرور رفته که باید بعد از نمایش رسانه‌ای از این باطلاق فرار کند چرا که در حمله‌های نظامی این تثبیت است که نشان از پیشروی و پیروزی دارد و  بلدوزور سواران و تانک سواران که در این سنگر‌های آهنین چند ده تنی هم مورد حمله رزمندگان سلحشور مقاومت قرار می گیرند بالاخره باید از خودروی خود پیاده شوند که در این صورت توسط قناسان مقاومت شکار می‌شوند.

اما به یاری خداوند همانطور که رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی فرمودند مقاومت در این جنگ پیروز خواهد شد و طوفان الاقصی گامی بزرگ برای پیروزی نهایی ملت فلسطین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.