نماینده حماس در ایران:

طوفان الاقصی بهار پیروزی فلسطین است

نماینده حماس در ایران گفت: عملیات طوفان الاقصی به عنوان نقطه عطف شکست رژیم صهیونیستی و بهار پیروزی فلسطین محسوب می شود.

خالد قدومی نماینده حماس در ایران شامگاه چهارشنبه در اجتماع حامیان فلسطین در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه اظهار کرد: کودکان غزه پیش از عملیات طوفان الاقصی به علت محاصره این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی از نبود امکانات جان می دادند که مبارزان حماس با دیدن این وضعیت و انجام این عملیات خواستند از درد مردم جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: مردم مبارز فلسطین با این عملیات غافلگیرانه دشمن را به زانو درآوردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی ترمیم ناپذیر سوق دادند.

قدومی افزود: آمار ۶ هزار و ۵۰۰ نفری شهدای غزه در چند روز گذشته که ۲ هزار و ۳۶۰ نفر آنان کودکان و یک هزار و ۲۹۲ نفر آنان زنان هستند، نشان می دهد رژیم صهیونیستی در صدد کشتن هرچه بیشتر مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه حماس و مردم غزه به دنبال جنگ نیستند بلکه در برابر ظلم و ستم راه مبارزه را انتخاب کرده اند یادآور شد: آزادی و مقاومت مهمترین آرمان ما است و به زودی با حمایت امت مسلمان جهان به ویژه مردم ایران در این جنگ نابرابر پیروز خواهیم شد.

قدومی با ابراز خرسندی از نام نویسی ۶ میلیون جوان ایرانی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: هم اکنون فلسطین بیش از هرچیزی نیازمند وحدت امت اسلامی برابر رژیم صهیونیستی است که این مساله از سوی مردم کشورهای مختلف درک شده اما برخی سردمداران برخلاف خواست ملت خود به دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند.

وی همچنین جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی را نبرد روایت ها اعلام کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین دیگر نیاز این جبهه است تا بتوانیم تبلیغات علیه مقاومت را خنثی کنیم.

فرایند ملت سازی در رژیم صهیونیستی شکست خورده است

معاون سیاسی و بین المللی جمعیت دفاع از ملت فلسطین هم در این آیین با اشاره به اینکه اعمال مصیبت ۷۵ ساله علیه ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی مهمترین علت انجام عملیات طوفان الاقصی است گفت: نتایج این عملیات از جمله فرار ساکنان رژیم صهیونیستی نشان از شکست خوردن فرایند ملت سازی این رژیم در سرزمین فلسطین است.

«حسین رویوران» یادآور شد: حماس در این عملیات تنها سه هزار نفر از ۷۰ هزار نفر نیروی خود استفاده کرد و توانست با عبور از موانع، گنبد آهنین و پیشروی تا عمق ۳۰ کیلومتری، رژیم صهیونیستی را در سه بخش جنگ الکترونیک، اطلاعاتی و نظامی متحمل شکست کند.

وی افزود: مردم غزه و نیروهای حماس توانستند در این عملیات تمام باورهای شکست ناپذیری اسراییل در افکار عمومی جهان را به هم ریخته و شکست حتمی آن را که همواره مورد تاکید بزرگان جبهه مقاومت بود را تقویت کند.

معاون سیاسی و بین المللی جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنین با اشاره به اهمیت وحدت امت اسلام برابر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هم اکنون آمریکا، انگلیس و ایتالیا با حمایت خود از رژیم صهیونیستی جبهه مقابل را تشکیل داده اند و اگر تمام جوامع اسلامی به صحنه نیایند توازن در این نبرد برقرار نمی شود.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

وزارت بهداشت غزه روز چهارشنبه اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی منجر به شهادت ۶هزار و ۵۴۶ نفر ازجمله ۲هزار و ۷۰۴ کودک شده است.

این وزارتخانه همچنین از افزایش شمار مجروحان در غزه به ۱۷ هزار و ۴۳۹ نفر خبر داد.

این وزارتخانه همچنین گزارش داد: آمار نشان می‌دهد که ۶۵ درصد از قربانیان هفته جاری در جنوب نوار غزه شهید یا زخمی شده اند؛ جایی که دشمن صهیونیستی ادعا می‌کند ایمن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
اسراییل غاصب داره مردم غزه را نابود میکنه