آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی است

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آمریکا حامی اصلی رژیم کودک‌کش و وحشی اسراییل است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم منحوس اسراییل، ادوات جنگی و کشتار علیه غیرنظامیان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: امروز دستگاه مدیریت رژیم غاصب اسراییل از هم پاشیده و کارآزموده‌های آمریکایی مدیریت جنگ اسراییل را به دست گرفته‌اند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از دلایلی که رژیم ددمنش اسراییل دست به بمباران بیمارستان و شهادت شمار زیادی از بیماران در این مرکز درمانی زد، این است که حمله رزمندگان جبهه مقاومت، هیمنه اسراییل را شکسته و این سقوط قابل برگشت نیست.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری افزود: یکی از نشانه‌های قدرت اسرائیل، دیوار آهنین بود که هیچ آسیبی از زمین و فضا به آن وارد نمی‌شود اما موشک رزمندگان جبهه مقاوت موجب شد، شهرک‌های مختلف مورد هدف قرار گرفتند و در صورت ادامه این فجایع، دورترین شهرک اسرائیل مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه، اکنون شاهد وحدت در منطقه هستیم و هیچ راهی به جز محو و نابودی این رژیم وجود ندارد، تاکید کرد: امروز وزیر خارجه ایران اسلامی با وزرای خارجه منطقه به میزبانی عربستان که قبلا مدافع این رژیم بود، درحال مذاکره هستند.

معاون حقوقی امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اکنون جبهه مقاومت در قویترین و موفق‌ترین شرایط قرار دارد و اسراییل با اطمینان از این موقعیت و ترس، دست به فجایع انسانی می‌زند.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری افزود: رژیم منحوس اسراییل با انجام اقدانات غیرانسانی، دیگر خواب آرامی ندارد و جبهه مقاومت کوتاه نمی‌آید و به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر جلوی خشم‌ مردم‌گرفته نشود،کنترل آن ممکن نیست.

وی بیان کرد: ضعیف‌ترین کار دشمن، متوسل شدن به کشتن کودکان و زنان است اما مردم مقاوم غزه خانه‌های خود را خالی نکرده و در حال مبارزه با اشغالگران هستند.

معاون حقوقی امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اکنون همه همسایگان و کشورها مسلمان در عربستان جمع شده‌اند تا تصمیم واحد گرفته شود، یعنی قدرت اسراییل از بین رفته است.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری با اشاره به تغییر رویکرد بیشتر کشورها نسبت به مسئله فلسطین افزود: کشورهایی که درباره این وحشی‌گری‌ها سکوت کرده بودند اکنو با جبهه مقاومت همراه شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.