ثبت بیش از دو میلیون خدمت سلامت به قزوینی ها در سامانه سیب

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از ثبت دو میلیون و ۳۱۳ هزار و ۴۷۹ خدمت سلامت ارائه شده به گروه هدف در سامانه سیب خبر داد.

علیرضا مهرعلیان رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از ثبت دو میلیون و ۳۱۳ هزار و ۴۷۹ خدمت سلامت ارائه شده به گروه هدف در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تحت پوشش، در سامانه سیب در شش ماه نخست امسال  خبر داد.

مهرعلیان افزود: کارکنان این مراکز دو میلیون و ۳۱۳ هزار و ۴۷۹ خدمت ارائه شده به ۴۱۰ هزار و ۴۶۱ مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان را در سامانه سیب ثبت کرده اند.

رییس حوزه بهداشت شهرستان قزوین تصریح کرد: در این مدت ۱۰۵ هزار و ۹۱۲ نفر به پزشکان، مراجعه و ۴۲۶ هزار و ۶۷۳ خدمت دریافت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۱۳ هزار و ۶۳۹ نفر به مراقبان سلامت و ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت، مراجعه و یک میلیون ۴۴۴ هزار و ۵۱۹ خدمت دریافت کردند.

رییس حوزه بهداشت شهرستان قزوین گفت: ۶۳ هزار و ۷۲۹ نفر نیز به خانه‌های بهداشت مراجعه و ۳۷۷ هزار و ۷۰۷ خدمت توسط بهورزان دریافت کردند.

این مقام مسئول گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به هموطنان در شهرستان قزوین، تعداد ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، ۲۳ مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ۹۸ خانه بهداشت، ۴۷ پایگاه سلامت شهری، دو پایگاه سلامت روستایی و یک پایگاه ارتقا دهنده سلامت محور شهری، به صورت فعال، در حال ارائه خدمت به هموطنان در شهرستان است.

وی اظهار کرد: تعداد ۲۳ هزار و ۹۵ مورد خدمت، به هفت هزار و ۸۹۹ نفر توسط کارشناسان تغذیه، ۱۶ هزار و ۴۶۰ مورد خدمت به هفت هزار و ۲۴۹ نفر توسط کارشناسان سلامت روان و ۲۰ هزار و ۷۸۸ مورد خدمت به هفت هزار و ۹۴۴ نفر توسط دندانپزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت به مراجعه کنندگان ارائه شده است. 

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: پایش دقیق عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت توسط مسئولان واحد‌ها و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت به طور مستمر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.