السودانی فردا به تهران می‌آید

نخست وزیر عراق برای گفتگو در خصوص تحولات اخیر منطقه به تهران سفر خواهد کرد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز دوشنبه برای گفتگو در مورد آخرین تحولات منطقه به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، یک منبع مطلع به این خبرگزاری گفت که نخست وزیر عراق برای بررسی تحولات اخیر منطقه به تهران و سپس به کشور‌های حاشیه خلیج فارس سفر خواهد کرد. این در حالی است که به گفته یک منبع آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا فردا به عراق سفر می‌کند.

در همین حال مقاومت عراق به نظامیان آمریکایی در این کشور هشدار داده است که در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که مورد حمایت آمریکا نیز هست، این نیرو‌ها به نظامیان آمریکایی و پایگاه‌های آنان حمله خواهند کرد. مقاومت اسلامی عراق در ۱۲ آبان ماه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین از هفته آینده مرحله جدیدی را در عملیات‌های علیه دشمنان آغاز خواهد کرد که گسترده‌تر و شدیدتر خواهد بود.

متن بیانیه همراه با تصویری از یک موشک کروز از نوع قدس منتشر شده است. استفاده آشکار نیرو‌های مقاومت عراق از موشک‌های کروز و یا انتشار تصویر آن تاکنون سابقه نداشته است. موشکی که تصویر آن توسط مقاومت اسلامی عراق منتشر شده است، از خانواده موشک‌های کروز سری ۳۵۱ (سری قدس در یمن) است که پیش از این در عملیات‌های ارتش یمن علیه ائتلاف سعودی در خاک عربستان، امارات و دریای سرخ مورد استفاده قرار گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار