آغاز ثبت نام رایگان اردوی دخترانه قم و جمکران با عنوان ساعت همدلی

مدیر مجموعه فرهنگی هنری دخترانه کاکتوس گفت: ثبت نام بزرگترین اردوی رایگان دخترانه قم و جمکران با عنوان ساعت همدلی از فردا آغاز می شود.

مدیر مجموعه فرهنگی هنری دخترانه کاکتوس با بیان اینکه هرسال بیش از ۴ هزار دختر خانم ۱۲تا ۲۵ سال از طریق  این جموعه فرهنگی هنری  به اردوی بزرگ قم و جمکران اعزام می‌شوند گفت: علاقه مندان  برای ثبت نام می‌توانند پنجشبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۳ به سالن گلستان شهدا اصفهان مراجعه کنند.

جابر عسگری  با اشاره به اینکه هزینه های این اردو را این مجموعه فرهنگی تامین می کند افزود: افراد علاقه مند برای اطلاعات بیشتر  با شماره ۰۹۳۰۵۴۰۰۲۵۱ در ارتباط باشند.

عسگری  با بیان اینکه ثبت نام اردوی رایگان قم و جمکران در پنجشبه هر هفته همراه با برنامه های ویژه و مناسبتی است گفت:  این برنامه با عنوان ساعت همدلی شامل سخرانی حجت الاسلام والمسلمین امان الهی، بازی های فکری، برنامه های فرهنگی و پذیرایی است.

او افزود: در هر دوره بیش از ۳۰۰  دختر  ۱۲  تا  ۲۵ سال در این برنامه شرکت و برای اردوی بزرگ‌ رایگان قم و جمکران نام نویسی می‌کنند.

مدیر مجموعه فرهنگی هنری دخترانه کاکتوس با اشاره به اینکه  تاکنون این برنامه ویژه دختران اصفهانی بود گفت:  درنظر داریم این برنامه را برای تمامی دختران ایران زمین اجرا کنیم.

عسگری  گفت: دختران ۱۲ تا ۲۵ سال اصفهانی برای ثبت نام باید پنجشبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۳ به سالن گلستان شهدا مراجعه و دختران غیر اصفهانی برای ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن  این مجموعه  فرهنگی هنری دخترانه کاکتوس اقدام کنند.

برچسب ها: اردوی ، رایگان ، قم ، جمکران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.