قم/ همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

بیش از 2 میلیون زائر میهمان مسجد جمکران بود

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در ایام نیمه شعبان بیش از دو میلیون زائر از سراسر کشور میهمان مسجد مقدس جمکران بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابراهیم صدوقی گفت: جشن نیمه شعبان امسال با همکاری و تعامل بالای استانداری، شهرداری، ادارات و سازمان های خدماتی به نحو مطلوب برگزار شد و با استقبال خوب زائران و مسافران مسجد مقدس مواجه شد.
وی افزود: مسجد مقدس برخلاف سال های گذشته امسال از جهت منابع آب و خدماتی بهداشتی دچار مشکلی نبوده خدمات فرهنگی و رفاهی بالایی ارائه شد.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: طبق نظر سنجی مسجد مقدس رضایت و استقبال مدنظر زائران حاصل شد که با ارائه مراسم متنوع این هدف به نتیجه رسید.
صدوقی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی مسجد گفت: برگزاری حلقه های معرفت، پرسش و پاسخ مهدویت چهره به چهره و طرح موضوعات آزاد با حضور اساتید برجسته مهدویت کشور بعد از ظهر و عصر روز نیمه شعبان انجام شد.
وی اظهار داشت: برنامه های مسجد مقدس نیسبت به سال های قبل متفاوت بوده و سه شنبه شب نیز مراسم دعای توسل با حضور زائران و مسافران برگزار می شود و طی 2 روز یکشنبه و دوشنبه حوزه خدمات فرهنگی با حضور بیش از 200 طلبه مشاور در زمینه های کودک و نوجوان، مهدویت، خانواده و جوانان به ارائه خدمات مشاوره ای پرداخته است.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطر نشان کرد: امسال بیش از 2 میلیون زائر از اقصا نقاط کشور جهت شرکت در بزرگترین جشن مسلمانان در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند./س

برچسب ها: قم ، میهمان ، جمکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.