در ۱۰ روز گذشته صورت گرفت؛

اتصال ۶ روستای دیگر خراسان جنوبی به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۶ روستای دیگر استان در ۱۰ روز گذشته به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به  راه اندازی ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان گفت: این طرح‌ها در ۱۰ روز گذشته، با اعتبار ۱۴۶ میلیارد ریال در روستا‌های استان اجرا شده است.

او افزود: از این تعداد سایت‌های روستا‌های فورجان شهرستان بیرجند و دستگرد شهرستان درمیان، سایت‌های جدید الاحداثی هستند که پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را در این روستا‌ها و روستای شوراب بیرجند برقرار کرده اند.

بهی اظهار کرد: در این مدت سایت‌های تلفن همراه روستا‌های کلاته نظر و کوشکک شهرستان درمیان و شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه نیز به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز شده اند و پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستا‌ها برقرار شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: با راه اندازی این سایت‌ها بیش از هزار و  ۱۰۰ خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده اند.

او گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار