بنیاد علوی ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سردشت پرداخت کرد

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این بنیاد ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه‌های مختلف و در راستای توسعه اشتغال این شهرستان پرداخت کرده است.

ناصر عابدی دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این بنیاد ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرده که این مقدار تسهیلات بانکی در قالب ۹۷ فقره پرونده به متقاضیان اعطا شده است.

وی اضافه کرد: احداث ۱۰ چمن مصنوعی، ساخت ۵۷ مسکن محرومان، تخصیص وسایل و امکانات برای تجهیز بوستان‌های روستایی و مبلمان شهری، مفرش کردن مساجد، توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی و آموزشی، آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی بخشی از اقدامات بنیاد علوی در سردشت است.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت ادامه داد: امسال همچنین ۳۵۰ بسته نوشت افزار دانش آموزی به مناسبت بازگشایی مدارس در این شهرستان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

عابدی افزود: این بسته‌ها توسط نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی و با هم افزایی هلال احمر شهرستان سردشت و خیّران تهیه، بسته‌بندی و توزیع شد کە ارزش هر یک از بسته‌ها ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال شامل یک کیف و ۱۵ قلم نوشت افزار بود.

به گفته وی، این بنیاد در راستای کمک به ارتقای وضعیت آموزشی، ۱۵ میلیارد ریال برای خرید ملزومات آموزشی این شهرستان کمک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.