اعطای بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در خراسان‌جنوبی

از ابتدای امسال تاکنون  ۲ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید در سطح استان پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مراسم افتتاحیه صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج شهرستان زیرکوه با حضور سردار «قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان، سرپرست فرمانداری زیرکوه و جمعی از مسئولان شهرستان در روستای مرزی «بارنجگان» برگزار شد.

سردار  قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: تلاش و پشتکار از ملزومات موفقی انسان است لذا اگر همه ما در راه پیشرفت و آبادانی کشور، روستا و محله خودمان تلاش کنیم قطعا به جایی خواهیم رسید.

وی صندوق‌های قرض‌الحسنه را مایه خیر و برکت دانست و گفت: ما به دنبال راه‌اندازی کارگاه و کارخانه نیستیم بلکه به دنبال اشتغال خُرد و خانگی هستیم که با این مهم معیشت خانواده‌ها تأمین و اقتصاد مقاومتی هم بر همین نکته تأکید دارد.

سردار قاسمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون  ۲ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید در سطح استان پرداخت شده است.

 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، دام، فرآوری محصولات استراتژیک استان، صنایع‌دستی و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده و زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را در سطح استان ایجاد کرده است.

وی گفت: بیشتر این تسهیلات در روستا‌های مرزی پرداخت شده است و ۵۰ فقره تسهیلات با مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان مربوط به روستای مرزی بارنجگان بوده که در حوزه کسب و کار‌های خُرد، صندوق‌های مردم‌یار و صندوق‌های خرد زنان و ... پرداخت شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار