پرداخت بیش از ۲۰۰ تسهیلات به زیرپوشش‌های کمیته امداد خرمشهر

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از پرداخت تسهیلات ضروری به ۲۰۸ زیرپوشش این کمیته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی ناصرزاده ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: ۲۰۸ فقره تسهیلات ضروری اشتغال زایی، درمان، مسکن، ودیعه مسکن و دانشجویی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال،از ابتدای سال تاکنون از محل صندوق ولایت و امداد به مددجویان زیرپوشش کمیته  امداد این شهرستان پرداخت شده است.

او افزود : ۱۳ فقره از این تسهیلات در زمینه اشتغال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵ فقره وام آموزش کسب و کار مددجویان به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال و بقیه وام مسکن، ودیعه مسکن و دانشجویی بوده است.

ناصرزاده با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۵۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان به شعب بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: پارسال نیز ۱۷۳ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی ویژه مددجویان با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای مددجویان به‌ عنوان یکی دیگر از اقدامات این نهاد در راستای حمایت و اشتغال مددجویان زیرپوشش اشاره کرد و گفت: ۲۰ واحد مسکونی با مشارکت موسسه خیریه امام علی(ع) با هزینه ۵۰ میلیارد ریال احداث شد.

سه هزار و ۳۸ خانوار در قالب ۶هزار و ۸۱ نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر قرار دارند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.