نشست هم اندیشی مدیران گزینش دانشگاه‌های آزاد اسلامی در شهرکرد

مدیران گزینش دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه چهار کشور شامل استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد در شهرکرد گردهم آمدند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کار گزینش‌گران باید با سلامت انجام شود تا مسئولان مشمول حق الناس نشوند، زیرا در روز قیامت و در محضر خدای کریم کسی که حقی از دیگران بر گردن اوست جزو فقیرترین افراد محسوب می‌شود.

وی افزود: مدیران گزینش دانشگاه‌ها با جذب استادان متعهد و متدین و معتقد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، و همچنین پژوهشگر و محقق نقش مهمی در تربیت دانش‌آموختگان و آینده‌سازان این مرز و بوم خواهند داشت.

منصورحسن زاده مدیرگزینش استان اصفهان نیز بر دقت کار گزینش گران، سرعت و سلامت کار تاکید و اضافه کرد: آبروی مسلمان حرمت زیادی دارد که گاهی در اثر بی توجهی در امور گزینش‌گران به خطر می‌افتد که این باید به جدیت مورد توجه قرار گیرد تا از این مسائل در کار پیش نیاید.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه گزینشگر باید با رویی گشاده و روحی متعالی با مراجعان خود تعامل داشته باشد، اظهار داشت: برای پایداری سلامت اداری یک مجموعه باید فرایند گزینش در تمامی مراحل تبدیل وضعیت نیرو‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد که این امر مورد تاکید ویژه مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

حسن زاده تصریح کرد: یک مسئول گزینش باید خداترس باشد و بدور از هرگونه حب و بغض وظایف خود را به صورت شایسته انجام دهد تا نیرو‌های اصلح و متعهد انتخاب و بکارگیری شوند.

گفتنی است؛ در این نشست هم اندیشی که با هدف مرور دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های مربوط به گزینش کارکنان و استادان برگزار شد، در مورد مراحل تأیید صلاحیت عمومی اعضای هیات علمی وابسته و دستیاران آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

مدیران گزینش استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد با حضور بر سر قبور مطهر پنج شهید گمنام و همچنین یادمان هشت شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار